Analiza działań marketingowych

+ Dotarcie do grupy docelowej. Zobacz kim są twoi klienci i jak dostali się do Twojej witryny. Analizuj wiek, płeć i inne czynniki wpływające na sposób interakcji z witryną.

+ Sprawdź swoje ścieżki konwersji. Zmierz jakie kroki przyczynią się do osiągnięcia Twoich celów biznesowych badając dane różnych strategii. Dzięki analizie konwersji będziesz w stanie zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy.

+ Maksymalizacja zwrotu z inwestycji. Oceń efektywność swoich różnych metod marketingowych. Czy kampania pay-per-click się opłaca? Czy zoptymalizowane witryny pod kątem odpowiednich warunków wyszukiwania jest skuteczne? Jak przekłada się Twoja strategia marketingowa w Social Media ?

Czym jest analityka internetowa?

Możemy ją zdefiniować jako narzędzie do „obiektywnego śledzenia, gromadzenia, pomiaru, raportowania i analizy danych ilościowych i optymalizacji stron internetowych oraz podsumowania działań marketingowych.”

Pamiętam czasy, kiedy po prostu trzeba było się zastanawiać, która połowa Twojej reklamy została zmarnowana, bo nie było sposobu, by podsumować, co zadziałało, a co nie? Nigdy więcej!
Z analityki internetowej, można zrozumieć swoich gości, wzory ruchu, kampanie marketingowe, identyfikować trendy strony internetowej, dynamikę konwersji i więcej. Narzędzie to może sprawić, że łatwo dostosować swoją stronę i skuteczność kampanii, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.

Przedsiębiorcy chcą wiedzieć, czy ich strony przyciągają gości i czy ich inwestycja się opłaca. Musisz zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej witryny aby skutecznie zaplanować działania marketingowe.

Trzeba wiedzieć, w jaki sposób wybrać, a następnie analizować odpowiednie raporty danych, aby uzyskać praktyczne informacje, które mogą być wykorzystane do poprawy skuteczności kampanii internetowej i marketingu.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się dokładnie skąd pochodzą Twoi klienci i które kanały pozyskiwania ruchu są najbardziej opłacalne.

ANALIZA Z FOLLOW MEDIA TO :

+ ANALIZA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

+ ANALIZA RUCHU NA STRONIE I PODSTRONACH

+ ANALIZA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW

+ ANALIZA ŹRÓDEŁ RUCHU

+ ANALIZA FRAZ KLUCZOWYCH

+ ANALIZA UŻYTECZNOŚCI STRONY DLA UŻYTKOWNIKA

+ ANALIZA PROFILU LINKOWEGO DOMENY